Nog een mooie damestrui met breipatroon

Hier nog een prachtige trui uit mijn 3 Suisses boek.

Leuke trui, makkelijk om te breien met een mooie baan in het voorpand en aparte boorden. Ik denk dat dit mijn volgende werkstuk wordt. Leuke trui en helemaal niet moeilijk om te maken.

Hierbij het patroon van deze trui aan de grote van het patroon, kun je al zien dat dit niet heel veel werk is. En zo leuk om te doen je eigen truien breien. Uniek en op maat gemaakt wat wil je nog meer.

Klik voor vergroting / click to enlarge

Prachtige trui om zelf te maken. Maar nu nog een kleur uit kiezen....

Nice sweater, easy to knit with a nice peace in the front and special collar. I think this is my next assignment. Nice sweater and not at all difficult to make.

The pattern of this sweater is not much work. And so much fun to make your own sweater. Unique and custom made what more could you want.


Ik ga vandaag 5-2-2014 beginnen met deze trui, dit even als geheugensteuntje voor mezelf..

Ik heb deze wol van Zeeman gekozen: 





Reacties