Nieuw breiboek 3 Suisses jaren 80 gratis breipatronen

Ik heb echt helemaal de smaak van het breien weer te pakken en ben een fan van de oude 3 Suisses patronen ook door de duidelijke beschrijvingen.

En we hebben niet voor niets internet, dus weer een nieuw patronenboek aan kunnen schaffen via Marktplaats.

Ik weet alleen niet precies van wanneer dit boek is. De patronen doen mij aan de jaren 80 denken. Er staat heel veel in maar sommige patronen zijn wel echt gedateerd.

Dus binnenkort meer uit dit nieuwe breiboek.. ..

Als iemand misschien weet in welk jaar dit boek is uitgekomen ? Wil ik dit heel graag weten.

Breipatronen van de 3 Suisses

Reacties

Quintus zei…
3 suisses is in 1932 opgericht 😊
Bedankt voor de informatie leuk om te weten
Unknown zei…
Heb dat boek hier nog liggen denk dat het ouder is van de jaren 80 eerder de jaren 70
Anoniem zei…
Wat een leuke site heeft u :)
En dank voor de leuke patroontjes!
Geen idee of u er ooit achter bent gekomen van wanneer het boekje is, maar ik schat 1972 omdat eer jubileum 40 jaar staat?
En de eerste reactie verteld dat ze zijn opgericht in 1932....haha, je weet maar nooit!