Gezellige gehaakte onderzetters, goed haakpatroon

Een paar blog berichten terug heb ik een onderzetter patroon in de vorm van bloemen geplaatst.

Laat nu heel internet vol staan met deze onderzetters, deze zijn wereldwijd heel populair. Als iedereen ze maakt vind ik ze ineens niet zo leuk meer.

Met een beetje zoeken een nieuwe patroon voor onderzetters gevonden en wat zijn ze leuk. Ik moet hier ook even bij vertellen dat het een heel goed patroon is niet moeilijk en je krijgt mooie platte onderzettertjes het patroon klopt precies. Ik heb ze gehaakt met haaknaald nr. 2

Leuk om te haken en snel klaar deze onderzetter

Dit is niet mijn patroon maar heb de onderzetters op een ander blog gevonden.

Grietje wil graag een link naar haar patroon DUS KLIK HIER VOOR HET PATROON

Een kwartiertje werk per onderzetter en kies de kleur die jij wilt natuurlijk.

Reacties