Opnieuw begonnen met trui breien 2015

Weet u nog mijn mislukte trui ?  KLIK HIER

Ik heb de trui een poos laten liggen en er nog eens naar gekeken, maar het model was gewoon te wijd en te groot. Deze zelfgebreide trui ging ik echt niet dragen.

In plaats van weggooien heb ik de trui uitgehaald en ben met de wol weer een nieuwe project gestart.

Het probleem met de vorige trui was niet het patroon, maar het feit dat ik geen proeflapje had gebreid en dat het aantal steken gewoon niet goed was. De trui was te groot en te wijd geworden.

Nu door schade en schande wijs geworden wel een proeflapje gemaakt, dit overkomt me niet meer en met een nieuwe trui begonnen.

trui breien van uitgehaalde wol zuinig tip 
Zoals je ziet is de wol een beetje kringelig na het uithalen, maar als je hier weer mee breit zie je er niks van.

Reacties