Breipatroon baby een schattig babyjurkje om zelf te breien

Hier weer een leuk patroon van vroeger een schattig babyjurkje zo klaar en leuk om te maken. Het patroon is voor diverse leeftijden 6 maanden, 9 maanden, 12 maanden.

Lekker warm ook voor je dochter / kleindochter kies een paar leuke kleurtjes en ga lekker aan de slag.

Ik vind kleertjes breien altijd het leukst wel even goed nameten dit is een patroon uit de jaren '70 dus de maten kunnen wat verouderd zijn.

Compleet met breipatroon dus je kunt direct beginnen neem naalden nr. 2,5 voor een mooi fijn gebreid jurkje voor je baby.

Klik op de afbeeldingen voor vergroting

babyjurkje breien, breipatroon voor schattig babyjurkje

En hier het patroon makkelijk uit te printen als je er op klikt wordt het breipatroon voor een babyjurkje groter weergegeven.

breipatroon baby meisje leuk jurkje om te breien 
Ik zat laatst zo eens terug te lezen op mijn blog en heb zo al een leuk archief aan patronen opgebouwd.

Ik zou het geweldig vinden om eens een foto te krijgen van iemand die wat gebreid heeft van een patroon van mijn blog.


Reacties