Breipatroon trui en rok jaren 50 "Rapsodie in Rood"

De titel alleen al Rapsodie in Rood ik ben weer eens in mijn oude breiboeken gedoken en kwam het volgende prachtige patroon tegen.

Wat een werk die rok om helemaal te breien. Het truitje zou ik me nog wel aan wagen. Het is wel een prachtige set als je deze helemaal breit natuurlijk. Vroeger was er geen tv en zaten vrouwen de hele avond te breien met dit soort prachtige resultaten.

rok en trui om zelf te breien breipatroon 

Ik vind het echt prachtig maar zou hier toch niet snel zelf aan beginnen. Wel lekker warm natuurlijk zo'n gebreide rok.

Voor degene die hier mee aan de slag willen hierbij het breipatroon voor deze mooie combinatie.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR VERGROTING



Vandaag zelfs al vorst dus echt weer om met een breiwerkje op de bank te zitten.


Reacties

Henriette zei…
Oh, dit ga ik maken!! Geweldig patroon, reuze bedankt dat je dit patroon deelt. Zal een foto maken als het af is.
Heel veel breiplezier Henriette dat word een flinke klus