Breipatroon kindertrui met muts patronen jaren 70

Het blijft voor mij een bron van inspiratie de oude 3 Suisses boeken van mijn moeder. Deze keer patronen uit het jaar 1972 / 1973 van 3 Suisses.

Prachtige kindertruien met een bijpassende muts om zelf te breien. Deze keer 3 truien met alle drie de patronen voor een jongenstrui of een meisjestrui. Allemaal met hetzelfde patroontje maar op een andere manier toegepast.

Hele kleine lettertjes maar als je op de afbeelding klikt wordt het patroon vergroot en kun je het uitprinten. Deze breiboeken staan echt boordevol patronen voor alle leeftijden.

Prachtige kindertruien met een bijpassende muts om zelf te breien + gratis breipatroon.

kindertrui breipatroon jongenstrui meisjestrui met muts 
KLIK OP DE BREIPATRONEN VOOR VERGROTING EN OM TE PRINTEN 

trui 131 breipatroon meisjestrui 


prachtige kindertrui om zelf te breien breipatroon kindertrui 
trui 133 jongenstrui breipatroon zelf breien 
Compleet met alle drie de patronen voor een mooie trui met muts voor diverse leeftijden geschikt patroon voor kind van 4 jaar, 6 jaar, 8 jaar, 10 jaar en 12 jaar. Wel even goed nameten de maten waren vroeger vaak wat kleiner als nu.

Als ik zo'n mooie trui zie krijg ik gelijk zin om te gaan beginnen maar ben eerst nog bezig met mijn jaren 40 trui ook een uitdaging om dat patroon nu te breien maar zo leuk om te doen KLIK HIER



Reacties